Algemeen

Om een voetbalvereniging draaiende te houden zijn sponsorinkomsten onontbeerlijk. Maar sponsoring is meer dan alleen geld geven en materiaal ter beschikking stellen. Het geeft u bedrijf een sportief en beter imago en het geeft u mogelijkheden om relevante doelgroepen te bereiken.

vv Riel
De doelstelling van v.v. Riel is om met de seniorenteams en de selectieteams van de jeugdafdeling op een zo hoog mogelijk niveau te voetballen. Continue doorstroming vanuit de eigen jeugd naar de senioren is van groot belang. De jeugdselecties krijgen daarom de hiervoor noodzakelijke aandacht.
Verder wil de vereniging iedere voetballer de mogelijkheid bieden op zijn of haar niveau te spelen en wil ze de daarbij behorende training en begeleiding bieden. Het streven is gericht op een gezonde balans tussen recreatief- en prestatievoetbal. Hierbij staan plezier en fatsoen voorop. De vereniging neemt een belangrijke plaats in binnen de nog steeds groeiende gemeente Goirle/Riel. De jeugdopleiding, gecombineerd met de groei van de gemeente zorgt voor nieuwe jonge leden.
Het jeugdvoetbal en het prestatievoetbal kunnen zich zonder de steun van sponsors niet verder ontwikkelen. Daarom brengen wij U via deze brochure graag op de hoogte van de belangrijkste mogelijkheden tot sponsoring, bij versterking van uw naamsbekendheid, of bij het tonen van betrokkenheid bij de sport.

Onze visie op sponsoring
Een voetbalvereniging neemt een steeds belangrijkere maatschappelijke positie in. Het leiden van een voetbalvereniging vertoont steeds meer overeenkomsten met het voeren van een bedrijf en vraagt daarom om een meer zakelijke benadering. Naast contributies en de kantineexploitatie dragen sponsoren zorg voor de inkomsten van de club. Dit betekent dat U als sponsor een essentiële positie binnen de club inneemt. Sponsoren zijn nodig, willen we als vereniging onze maatschappelijke rol op een goede wijze blijven vervullen.
Dit onderdeel van de site heeft tot doel om U als huidige of potentiële sponsor van v.v. Riel inzicht te geven in de mogelijkheden om de vereniging financieel te ondersteunen. Als vereniging zijn we erop gericht U als sponsor voldoende tegenprestaties te bieden, wat het voor U aantrekkelijk maakt om voor v.v. Riel te kiezen. De gradatie van de tegenprestatie en de positie die U binnen de vereniging inneemt, hangt natuurlijk samen met de hoogte van de sponsorbijdrage. Anderzijds wordt elke sponsorbijdrage door ons verwelkomd. Een zullen wij als vereniging onze waardering daarvoor zoveel mogelijk tot uiting laten komen.
Wij vinden het belangrijk de continuïteit van onze relatie met U als sponsor te waarborgen. Voor alle sponsorvormen streven wij, zo veel als mogelijk, naar meerjaren overeenkomsten. v.v. Riel zal er alles aan doen om U een op maat gesneden sponsorpakket aan te bieden, zodat U en wij met recht kunnen zeggen:
"Wij bouwen verder aan de toekomst"