Lidmaatschap en Contributie

Door lid te worden van vv Riel kun je je favoriete sport uitoefenen en maak je deel uit van een leuke en actieve vereniging waar voetbalplezier voorop staat.

Aan/af/wijzigings formulier
Om lid te worden van vv Riel dien je het aanmeldformulier in te vullen:
Aanmeldformulier

Om je af te melden als lid van vv Riel dien je het afmeldformulier in te vullen:
Afmeldformulier

Om een gegevenswijziging door te geven aan vv Riel dien je het wijzigingsformulier in te vullen:
Wijzigingsformulier

Contactpersoon ledenadministratie (KNVB)
Voor vragen puur gericht op uw registratie in onze ledenadministratie kunt u een mail sturen naar het volgende mailadres:
U kunt uw mail dan richten aan Bas Wouters

Contactpersoon technische zaken
Voor vragen puur gericht op uw lidmaatschap en voetbaltechnisch gerelateerde zaken (elftalindeling, trainingen, leiders, etc.) kunt u een mail sturen naar het volgende mailadres:
[email protected]
U kunt uw mail dan richten aan Bjorn de Beer. Hij zal uw mail dan beantwoorden of deze door zetten naar de betreffende verantwoordelijke, welke vervolgens zal reageren.

Contributie
Alle leden zijn jaarlijks verplicht tot het betalen van de contributie, waarvan de hoogte door de Algemene ledenvergadering van tijd tot tijd zal worden gewijzigd en vastgesteld. Wanneer het lidmaatschap in de loop van het verenigingsjaar wordt beëindigd, is men toch de contributie voor het gehele jaar verschuldigd.  Leden die 60 jaar of langer aaneengesloten lid zijn, zijn vrijgesteld van contributieplicht.

Senioren € 168,-
Junioren (JO-19 t/m JO-14) € 136,-
Pupillen (JO-13 t/m JO-8) € 115-
Kabouters (JO-7) € 35,-
Rustende leden € 35,-

De contributiegelden zijn gebaseerd op de leeftijdsindeling van de KNVB. De leeftijd is maatgevend, niet het elftal waarin de speler actief is. Voor de leeftijd wordt 1 januari van dat seizoen als maatstaf aan gehouden, conform de KNVB regels.

Betaalmogelijkheden

De contributie wordt in twee keer geïnd, normaliter in september en in januari. Voor kabouters en rustende leden wordt de contributie in één keer geïnd.
Het rekeningnummer voor de contributie is:
Rabobank:
IBAN: NL74 RABO 0105 9720 96
BIC: RABONL2U

Contactpersoon contributie
Voor vragen puur gericht op de contributie kunt u een mail sturen naar het volgende mailadres:
U kunt uw mail dan richten aan Bas Wouters

Sancties
Betaalt men zijn contributie niet op tijd, dan kan dat leiden tot het niet opstellen in wedstrijden.

Opzegging lidmaatschap
Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden door het opzeggingsformulier in te vullen. Indien dit niet gebeurt voor 30 juni, dan ben je voor het daaropvolgend seizoen contributiegeld verschuldigd.