Supportersclub

Vrienden Van Riel

De supportersclub van Voetbalvereninging Riel

Wat is "Vrienden Van Riel"

In ieder geval geen echte club, en wij hebben ook niet veel regels. Wij zijn een soort donateurs met als ENIG doel de begunstiging van VV Riel. In het verleden deden we dat onder meer door schenkingen aan de jeugdafdeling in de vorm van oefenmaterialen, doeltjes, leidersjacks enz. Nu willen wij dat doen ten behoeve van zaken voor de gehele vereniging, waar nu eigenlijk nooit ruimte voor is.

Hoe doneren wij?

U doet jaarlijks een vastgestelde donatie en daardoor een schenking aan vv Riel. Als tegenprestatie gaan wij een feestje voor u organiseren.
Wilt u uw partner meebrengen naar het feest dan kost u dat nog wat extra.

Dus!

Voor weinig krijgen u en uw partner een heel gezellige feestavond, en u gaat behoren tot een zeer belangrijk gezelschap binnen vv Riel en bovendien steunt u onze vereniging ook nog eens op een andere manier.

Wilt u lid worden?

Neem contact op met een van onderstaande initiatiefnemers en ook u hoort erbij.

Frank de Bruyn 06-22238702
Freerk Bokma 06-51678004