Missie & Visie

Missie & Visie vv Riel

Missie
VV Riel wil binnen de samenleving van de gemeente Goirle & Riel en daarbuiten een zondagvoetbalvereniging zijn, die een omgeving biedt, waar op een veilige en sportieve manier, zowel recreatief als prestatief, voetbal gespeeld kan worden. Ook wil vv Riel bekend staan als een nette vereniging met sterke sociale waarden, waarbij we open staan voor alle gezindten en religies, en vooral ook een familiegevoel willen uitstralen. Een hechte verenigingsstructuur (stermodel), waarin taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden op elkaar zijn afgestemd, is daarbij essentieel. VV Riel hecht er aan financieel gezond te zijn en het streven is deze situatie te ehandhaven en waar mogelijk te versterken.

Visie
Voetballen bij vv Riel is vooral mogelijk door de inzet van vele vrijwilligers. Lid zijn van vv Riel is meer dan op trainingen en tijdens wedstrijden tegen een bal aan trappen. Loyaliteit en liefde voor de vereniging is de basis voor vrijwilligers, waarbij het streven is, dat zoveel als mogelijk vrijwilligers taken op zich nemen. Hiermee wordt voorkomen dat de werkzaamheden op de schouders van een beperkt aantal leden komt te liggen, en daardoor ook contributiegelden betaalbaar blijven. Dit onder de motto's: Vele handen maken licht werk, maar zeer zeker ook Vrijwilligheid betekent geen vrijblijvendheid. ER WORDT OP JE GEREKEND.

VV Riel is een voetbalvereniging waar plezier voorop staat en is een vereniging voor iedereen. Daarnaast streeft vv Riel er naar om met eerste elftal een stabiele 4e klasser te zijn in de KNVB competitie. VV Riel is een amateurvereniging in de meest zuivere zin van het woord. Er worden geen betalingen gedaan aan individuele spelers. De communicatie binnen de vereniging is zodanig dat voor ieder lid duidelijk is, wat er van hem of haar wordt verwacht en wat het lid van vv Riel kan en mag verwachten.

Bestuur vv Riel