Vertrouwenscontactpersoon

Natalie van Blerk is aangesteld als vertrouwenscontactpersoon (VCP) binnen VV Riel en vormt een centraal en veilig aanspreekpunt om met elkaar zorg te dragen dat de wijze waarop we met elkaar binnen de club omgaan leuk en veilig blijft. Vanuit haar werk is zij gewend om met vertrouwelijke informatie om te gaan, te luisteren, ondersteunen en begeleiden en met haar jarenlange actieve betrokkenheid bij VV Riel kent ze de vereniging als geen ander.

Natalie is te bereiken via:

De vertrouwenscontactpersoon draagt bij aan het voorkomen van pesten, bedreiging, discriminatie, seksuele intimidatie, of wat voor jou valt onder ongewenst gedrag. De VCP het eerste aanspreekpunt voor iedereen binnen de vereniging die denkt dat er sprake is van ongewenst gedrag (denk aan: sporter, trainer, leider, ouder, toeschouwer, lid). De VCP is onafhankelijk en geen bestuurslid. Het mooiste is natuurlijk dat je een situatie zelf of samen met een lid of teamgenoot kunt oplossen, maar wat als dat niet zo is? Blijf er niet mee rondlopen en wees ervan overtuigd dat jouw gevoel altijd de waarheid spreekt. Dus, praat erover met onze VCP!