Stermodel

Het Stermodel

Het stermodel kenmerkt de nieuwe bestuurlijke organisatievorm van vv Riel. Alle werkzaamheden zijn onderverdeeld in acht clusters, de zogenaamde sterpunten. Voor elk cluster is een team samengesteld dat met de uitvoering is belast. Elk team vormt een sterpunt binnen het stermodel.

Sterpunt Accommodatie:
Het sterpunt Accommodatie houdt zich bezig met het onderhoud op het gehele terrein, de gebouwen, inventaris en materialen, zoals onderhoud gebouwen, terrein en velden, kleedkamers, reclameborden, grote schoonmaak en afvalverwijdering.

Sterpunt Activiteiten:
Het sterpunt Activiteiten houdt zich bezig met alle nevenactiviteiten van de vereniging, zoals dubbeltjespot, blinde pool, nieuwjaarsreceptie, herfstactiviteiten, kerstborrel, fotozoektocht, vrijwilligersavond, eindfeest, rikconcours, Sinterklaasavond, Carnaval, penaltybokaal, jeugdkamp en uitstapjes.

Sterpunt Administratie:
Het sterpunt Administratie houdt zich bezig met alle financiële en administratieve werkzaamheden, zoals ledenadministratie, contributie, verzekeringen, bankzaken, subsidies, vergunningen, financiële administratie en salarisadministratie.

Sterpunt Horeca:
Het sterpunt Horeca houdt zich bezig met alle zaken welke verband houden met de kantine, zoals voorraadbeheer, schoonmaak, personeel en leveranciers.

Sterpunt Communicatie:
Het sterpunt Communicatie is het nieuwste sterpunt binnen de vereniging. Een aantal taken van dit sterpunt zijn het beheer van de website en de Facebook pagina.

Sterpunt Organisatie:
Het sterpunt Organisatie en Communicatie is samengevoegd en houdt zich bezig met personeel en overall organisatie en communicatie, zoals werving en selectie, taakomschrijvingen. arbeidscontracten, representatie, jeugdcontactraad, terreinmeester, vergaderstructuur, draaiboeken, website, nieuwsflits, verslaglegging Riel 1 en Algemene Ledenvergadering.

Sterpunt Sponsoring:
Het sterpunt Sponsoring houdt zich bezig met alles op het gebied van sponsoring en PR, zoals sponsorwerving, relatiebeheer, opmaak van borden en shirts. V.V. Riel biedt een keur aan sponsoringmogelijkheden. Het varieert van reclameborden tot hoofdsponsoring. Interesse? Bel: 06-48754079.

Sterpunt Voetbaltechnisch:
Het sterpunt Voetbaltechnisch houdt zich bezig met alles wat rechtstreeks verband houdt met het voetbalspel, zoals elftalsamenstelling, competitie-indelingen, trainingen, toernooien, scheidsrechters en opleidingen.